Translate

Κυριακή 19 Ιουνίου 2016

6.ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟΙ ΣΤΙΧΟΙ ΣΕ ΚΑΡΣΙΛΑΜΑ

6.MEΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟΙ ΣΤΙΧΟΙ

Σε καρσιλαμά.

Στη χάρη του στον Αη Λιά
θ' ανάψω διό κεράκια,
να τα φιλήσω στα κλεφτά 
τα διό της τα χειλάκια

Έλα κει πάνω στο βουνό
για θα πεθάνω απ' τον καϋμό,
για θα πεθάνω απ' τον καϋμό,
έλα για λίγο να σε ιδώ.

Και στην Κρυφή την Παναγιά
θ' ανάψω μια λαμπάδα,
να έλθει μέσ ' τον ύπνο σου
να βάλει φρονιμάδα .

Έλα κει πάνω στο βουνό
για θα πεθάνω απ' τον καϋμό,
για θα πεθάνω απ' τον καϋμό,
έχω σαράντα πυρετό.

Πες μου πως δεν μ'αγάπησες
στον Πήγαδο να πάω,
να ζήσω μες την ερημιά
ποτέ να μην κατέβω.

'Ελα κει πάνω στο βουνό
για πεθαίνω απ'τον καϋμό,
για θα πεθάνω απ'τον καϋμό,
έλα μικρό μου θα χαθώ.

Όλος ο κόσμος μάτια μου
για σένα είναι πλασμένος
και γω στην άκρη του γκρεμού
βαριά απελπισμένος.

Έλα κει πάνω στο βουνό
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό
δεν θέλω άλλο πια να ζω.


Παναγιώτης Γ.Παπαδέλλης
Μάρτιος 2013

Παραλλαγή των στίχων

ΕΡΩΤΑΣ ΘΑΝΑΤΟΣ 1

Στη χάρη του στον Αη Λιά
θα του προσφέρω λειτουργιά
και στην εικόνα του μπροστά
μελισσογένητα κεριά.

Αυτός που ζει στη μοναξιά
μπορεί να καταλάβει,
πως είναι νάσαι μοναχός
σαν έρχεται το βράδι.

Έλα κει πάνω στο βουνό
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό,
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό
έλα για λίγο ως εδώ.

Και στην Κρυφή την Παναγιά
θ'ανάψω μιά λαμπάδα,
την ομορφιά σου να φυλά
την τόση φρονιμάδα.

Μέσα απ'το βράχο όπου ζείς
το ταπεινό κελί σου,
εσύ Παρθένα Δέσποινα
δώσε μου την ευχή σου.

Έλα κει πάνω στο βουνό
γιατί πεθαίνω απ' τον καϋμό,
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό
έχω σαράντα πυρετό.

Πες μου πως δεν μ'αγάπησες
στον Πήγαδο να πάω,
να ζήσω μεσ' την ερημιά
κει πάνω να πεθάνω.

Εκεί στο σύρραχτο σαν βγω
μπορώ να σ' αντικρίσω,
να πάρω την εικόνα σου
λίγο προτού να σβήσω.

Έλα κει πάνω στο βουνό
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό,
γιατί πεθαίνω απ'τον καϋμό
έλα μικρό μου θα χαθώ.

Παναγιώτης Γ.Παπαδέλλης
Μάρτιος 2013.


ΠΕΘΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΑΝΕΜΩΤΙΑ

Θα πάω να βρω τον κήρυκα,
θα βρω τον Παναγιώτη,
για να' βγει μέσα στο χωριό
και να το διαλαλήσει,
πως σ' αγαπώ αληθινά
και θέλω να σε πάρω.

Έβγα,έβγα στο σεργιάνι,
έβγα να μιλήσουμε ,
στη ρωτοφωλιά το βράδυ
έλα ν' αγαπήσουμε.

Ώ Παναγιά μου Πετριανή,
Χριστέ της Ανεμώτιας
αν δε με θέλεις άλλο πια
δε θέλω τη ζωή μου
θα πάω πα στον Όλυμπο
ψηλά στον Κουρατσώνα.

Έβγα έβγα στο σεργιάνι
έβγα να μιλήσουμε
στη ρωτοφωλιά το βράδυ
έλα ν'αγαπήσουμε.

Στείλε θεέ έναν άγγελο 
μικρό αγγελουδάκι
ν'ανέβω στις φτερούγες του 
να έλθω εκεί πάνω
γιατί μ'αυτόν τον έρωτα
το βλέπω θα πεθάνω.

Έβγα έβγα στο σεργιάνι
έβγα να μιλήσουμε
στη ρωτοφωλιά το βράδυ
έλα ν' αγαπήσουμε.

Παναγιώτης Γ.Παπαδέλλης
Φεβρουάριος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου