Translate

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2016

61.ΜΕΛΟΠΟΙΗΣΙΜΟΙ ΣTIXOI ΕΠΑΙΝΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ ΣΚΟΠΕΛΟΥ (ΚΑΙΣΑΡΙΟΣ ΔΑΠΟΝΤΕΣ)ΤΙΤΛΟΣ <><ΑΔΙΚΗ ΕΚΔΙΚΗΣΗ>>

Άδικη εκδίκηση

Νύχτα που με καταστρέφεις                
Προσδοκίες μου εκτρέφεις               
Πόσο εύκολα τις ώρες μου μετράς. 

Μου ζητάς να την ξεχάσω                
Τα φιλιά της να ξεβάψω                    
Προσωπείο να φορέσω της χαράς.

Bγαίνω αργά μέσα στους δρόμους
Με τους  άγραφους  τους νόμους
Που ο έρωτας  πουλιέται στις γωνιές.

Παγωνιά και υγρασία
Πόντους παίρν’ η απελπισία
Και το βλέμμα μου φαντάζει απλανές.

Η καρδιά μου πληγωμένη
Συνεχίζει μα σκληραίνει
Για να πάψει το κορμί μου  να πονά.

Δεν μου φταίνε αθώα μάτια
Να  τα σπάζω σε κομμάτια
Μα η  σκιά της πάντα θα με τυρρανά .

Με εγκλώβισε μια δίνη
Που καθημερνά με κλείνει
Σ’ ένα δίχτυ που δεν έχει διαφυγή.

Θα παλέψω τη ματιά της
Τα αξέχαστα φιλιά της

Μα η μάχη μεγαλώνει την  πληγή.

Παναγιώτης Γ.Παπαδέλλης
Έπαινος
Ε! Πανελλήνιος Διαγωνισμός Ποίησης
<<Καισάριος Δαπόντες>>
Σκόπελος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου